euskalkultura.com

euskal diaspora eta kultura

Oroimenean

Joseph Pedernales

Joseph Pedernales

2008/07/30 - New York, USA

Joseph Pedernales

Astelehenean, uztailaren 28an hil zen New Yorken, 82 urte zituela, Joseph edo Jose Pedernales. New Yorken euskal gurasoen seme jaio eta Bermeon hazia zen. 1950ean bere emazte izango zen Bernita ezagutu eta Manhattanera itzuli zen. Lan askotan ibili zen, marinel, artzain, kamioizale eta azkenik makinista gisa Azukre birfindegia batean, Revere Sugar Refiney, Brooklynen. 1988an erretiratu zen. New Yorkeko Eusko Etxeko kide izan zen azken momenturaino. Emaztea 2005ean hil zitzaion.

Seme Joe eta hiru alaba uzten ditu, Emili DiMauro, Elvira Simon eta Benita Dini, eta hamar biloba eta berbiloba bat. Beila ostiralean, arratsaldeko 2-4 eta 7-9 bitartean izango da. Elizkizunak, larunbatean, Harmon Home for Funerals etxeak antolatuta, meza 9:45etan St. Clement elizan --fededun eta bertako partaide zen-- eta ondoren ehorzketa, Moravian hilerrian. Goian bego.


El pasado lunes, 28 de julio, moría en Nueva York a los 82 años de edad Joseph (José) Pedernales. Nacido en 1925 en Manhattan en el seno de una familia vasca, Joseph retornó siendo niño con su familia a Bermeo (Bizkaia), donde creció y al cabo e los años conocería a Bernita, con quien se casó en un matrimonio que duró 55 años, hasta la muerte de su esposa en 2005. La pareja se estableció en Manhattan. A lo largo de su vida, Joseph trabajó como marino, pastor, conductor de camiones y, últimamente, como maquinista en la refinería de azúcar Revere Sugar Refinery de Brooklyn. Se retiró en 1988. Fue hasta el momento de su muerte miembro de Euzko Etxea de Nueva York y una persona a quien le gustaba gozar de la compañía de los amigos y la familia. Tenía un hijo, Joe, y tres hijas, Emili DiMauro, Elvira Simon y Benita Dini, además de diez nietos y un bisnieto.

El velatorio será el viernes de 2-4 de la tarde y de 7-9 en la Harmon Home for Funerals. Los funerales, el sábado, con misa a las 9:45 de la mañana en la iglesia de St. Clement, de la que era parroquiano, tras lo cual se realizará el sepelio en el Moravian Cemetery.


Oroimenean

Bidali zurea

© 2014 BasqueHeritage S.L.

Portuetxe 51, 201. bulegoa
20018 Donostia / San Sebastián
Tel: (+34) 943 504477 / (+34) 943 316170

jaurlaritza gipuzkoa bizkaia